قلب صورتی
قلب صورتی

انواع مطالب با حال ِ عاشقانه ِ خنده دار ِ آموزنده و...


زخم های قلب عاشق

روزي مرد جواني وسط شهري ايستاده بود و ادعا مي كرد كه زيبا ترين قلب را درتمام آن منطقه دارد.

جمعيت زياد جمع شدند. قلب او كاملاً سالم بود و هيچ خدشه اي بر آن وارد نشده بود و همه تصديق كردند كه قلب او به راستی زيباترين قلبي است كه تاكنون ديده اند. مرد جوان با كمال افتخار با صدايي بلند به تعريف قلب خود پرداخت.

ناگهان پير مردي جلوي جمعيت آمد و گفت كه قلب تو به زيبايي قلب من نيست. مرد جوان و ديگران با تعجب به قلب پير مرد نگاه كردند قلب او با قدرت تمام مي تپيد اما پر از زخم بود. قسمت هايي از قلب او برداشته شده و تكه هايي جايگزين آن شده بود و آنها به راستی جاهاي خالي را به خوبي پر نكرده بودند براي همين گوشه هايی دندانه دندانه درآن ديده مي شد. در بعضي نقاط شيارهاي عميقي وجود داشت كه هيچ تكه اي آن را پرنكرده بود، مردم كه به قلب پير مرد خيره شده بودند با خود مي گفتند كه چطور او ادعا مي كند كه زيباترين قلب را دارد؟

مرد جوان به پير مرد اشاره كرد و گفت تو حتماً شوخي مي كني؛ قلب خود را با قلب من مقايسه كن؛ قلب تو فقط مشتي رخم و بريدگي و خراش است .

پير مرد گفت: درست است. قلب تو سالم به نظر مي رسد اما من هرگز قلب خود را با قلب تو عوض نمي كنم. هر زخمي نشانگر انساني است كه من عشقم را به او داده ام، من بخشي از قلبم را جدا كرده ام و به او بخشيده ام. گاهي او هم بخشي از قلب خود را به من داده است كه به جاي آن تكه ي بخشيده شده قرار داده ام؛ اما چون اين دو عين هم نبوده اند گوشه هايي دندانه دندانه در قلبم وجود دارد كه برايم عزيزند؛ چرا كه ياد آور عشق ميان دو انسان هستند. بعضي وقتها بخشي از قلبم را به كساني بخشيده ام اما آنها چيزی از قلبشان را به من نداده اند، اينها همين شيارهاي عميق هستند. گرچه دردآور هستند اما ياد آور عشقي هستند كه داشته ام. اميدوارم كه آنها هم روزي بازگردند و اين شيارهاي عميق را با قطعه ای كه من در انتظارش بوده ام پركنند، پس حالا مي بيني كه زيبايي واقعي چيست؟

مرد جوان بي هيچ سخني ايستاد، در حالي كه اشك از گونه هايش سرازير مي شد به سمت پير مرد رفت از قلب جوان و سالم خود قطعه ای بيرون آورد و با دستهاي لرزان به پير مرد تقديم كرد پير مرد آن را گرفت و در گوشه اي از قلبش جاي داد و بخشي از قلب پير و زخمي خود را به جاي قلب مرد جوان گذاشت .

مرد جوان به قلبش نگاه كرد؛ ديگر سالم نبود، اما از هميشه زيباتر بود زيرا كه عشق از قلب پير مرد به قلب او نفوذ كرده بود...



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت22:47---21 دی 1392
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074


انجمن تفریحی شادی وب
ساعت23:24---24 آبان 1392
سلام
امیدوارم حالت خوب باشه.

یه انجمن تفریحی تازه راه افتاده برای ایجاد محیط صمیمی و دوستانه و "کاملا سالم" و به دور از بحث های دوستی و ... برای بچه های باحال . پس تو هم بیا که پشیمون نمیشی . میتونی اوقات فراغتتو اونجا

باشی وکلی با کاربرا خوش بگذرونی .

حتما سر بزن و عضو شو! منتظرت هستم:

http://shadiweb.ir/

اینم لینک ثبت نام :

http://shadiweb.ir/member.php?action=register&referrer=1< br />
به امید دیدار
فعلا


تبادل لینک 9رنگ
ساعت0:04---31 شهريور 1392
_1 _ سلام

_2 _ در صورت تمایل ما را با آدرس<<<< http://9rang.ir/product.php?id=3

_3 _ و عنوان پودر پرپشت کننده مو لینک کنید

_4 _ سپس لینک خود را در این صفحه قرار دهید<<<< http://9rang.ir/link

_5 _ موفق باشید


Alireza
ساعت17:50---26 شهريور 1392
سلام
شما به میکرو وبلاگ اجتماعی شاتوت دعوت شده اید!
منتظرتان هستیم!


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


navid
ساعت7:06---13 شهريور 1392
با سلام خدمت شما همکار گرامی!
میخواهم شما را به نوعی کسب درامد تضمینی در اینترنت و به صورت اینترنتی دعوت کنم!
این نوع کسب درامد شما به درامدی حدود 200000 تومن ماهنه دست خواهید یافت اگر هر روز فعالیت داشته باشید!
در این روش شما میبایست روزانه 8-10 دقیقه از وقت خودرا برای کلیک کردن بر روی اگهی های سایت های معرفی شده صرف کنید !
همین !
این روش کاملاً مطمئن بوده و از طرف شخص خودم مورد ازمایش قرار گرفته!
درصورت تمایل به همکاری و کسب اطلاعات رفع هرگونه ابهام بیشتر به وبلاگ من مراجعه فرمایید!
www.edu-ptc.parsiblog.com


navid
ساعت3:23---1 شهريور 1392
با سلام خدمت شما همکار گرامی!
میخواهم شما را به نوعی کسب درامد تضمینی در اینترنت و به صورت اینترنتی دعوت کنم!
این نوع کسب درامد شما به درامدی حدود 200000 تومن ماهنه دست خواهید یافت اگر هر روز فعالیت داشته باشید!
در این روش شما میبایست روزانه 8-10 دقیقه از وقت خودرا برای کلیک کردن بر روی اگهی های سایت های معرفی شده صرف کنید !
همین !
این روش کاملاً مطمئن بوده و از طرف شخص خودم مورد ازمایش قرار گرفته!
درصورت تمایل به همکاری و کسب اطلاعات رفع هرگونه ابهام بیشتر به وبلاگ من مراجعه فرمایید!
www.edu-ptc.parsiblog.com


admin
ساعت16:54---26 مرداد 1392
سلام سایت http://pixlr.tkبابیش ازهزارتصویرو150 مطلب جزئ بهترین سایتهای ایرانی بامحتوای تصویری است تنهاامکان این سایت که آن راازدیگرسایتهامجزاکرده این است که به شما این امکان رامیدهدکه ازمطالب آن کپی برداری کنیدبرای دیدن تصاویرشگفت انگیزاین سایت بهتراست برروی لینک آن کلیک کنیدوسری به آن بزنید

شیوا
ساعت1:03---19 مرداد 1392
سلام.وب بسيار زيابيي داري!!من که لذت بردم!اميد وارم موفق باشي!ا و با همين پشتکار به کارت ادامه بدي ، گه دوست داشتي بيا وب من و باهام تبادل لينک کن .خوش حال ميشم اگه بياي ، منتظرتم عزيزم
iranikharid.ir


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


برده ولی آزاد
ساعت13:43---15 مرداد 1392
تقدیم شما از هرآنچه خوبیست[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
امید که فردایی نو بسازید از گذشته ای که گذشته است
[گل]

آدرس ایمیل بالا وجود ندارد


jamshid
ساعت15:32---13 مرداد 1392
به نام خدا
سلام
خدا قوت

دانلود نواهای مخصوص امام زمان (عج)

آماده تبادل لینک با وبلاگها و سایتهای مذهبی و سایتها و وبلاگهایی که موارد غیر شرعی درج نمیکنند
در پناه حق
یا مهدی


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 12 / 5 / 1392برچسب:, |

 


سلام من این وبلاگ رو برای سرگرم کردن خودم و شما ها درست کردم وتمام سعی خودم رو می کنم که وبلاگ خوبی را برای شما عزیزان فراهم سازم و از شما عزیزان خواهشمندم که با نظرات خودتان مرا در داشتن وبلاگی بهتر یاری دهید. با تشکر مدیریت وبلاگ


 

فائزه

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب صورتی و آدرسwww.ghalbesoraty.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





متن آهنگ
تبادل لینک
الهی.گاهی.نگاهی.
شهریار ملودی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

 

ساده تر نگاه کن
آلزایمر
نذار کلاس خب
قهرمانیم ما... قهرمان ایران ما
پست هامو داری؟؟؟
گاهی
زخم های قلب عاشق
اسب سرکش در سینه ی لیلی
من گشنه ام تو کی هستی؟
اینم چندتا مطلب خنده دار دیگه
بخون و بخند
چجوری خودت رو کنترل میکنی؟
رنج دادن شیطان
اگه پسرا نبودن
حقیقت
خدایا
داستان کوتاه سارا
خط بالا و خط پایین
شاعر از کوچه مهتاب گذشت
دوست دارم
نتیجه عاشقی درکشورهای مختلف چی میشه؟؟؟
داستان کوتاه طمع
داستان کوتاه دانش آموزی
داستان کوتاه فوتبالی
داستان کوتاه دانشجویی
داستان عاشقانه زیبا ” قلب هدیه ”
شرط عشق
داستان تلفن های من به ماری!
اعتقاداتتان راچند می فروشید؟ (داستانک)
دیگران را ببخشیم
یادمان باشد
شتر دیدی ندیدی
زیر ابرو
انشا بسیار جالبی درباره صبر وپایداری
ترور
تست هوش یک میلیون دلاری
شجاعت
مطلب طنز
آدمی که به خواد بره
بترسید
بعضی آدم‌ها
گردوی کوچک
وقتی کسی رو دوست داشته باشی
وقتی کسی گفت
می دونی ...
اشکها چی هستند؟
اگـه هـمـزمـان عـاشـق دو نـفـر هـستــی

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 27700
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



کد نظر سنجی

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 27700
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->